Verzend en retourinformatie

Kan ik het bezorgadres wijzigen?

Absoluut, je kunt het bezorgadres wijzigen totdat je bestelling is verzonden. Neem dus zo snel mogelijk contact met ons op zodat we het nodige voor je kunnen doen. 

Kan mijn bestelling met spoed worden geleverd?

Momenteel leveren wij met de meest optimale leveroptie. Dit om de kost van leveren zo laag mogelijk te houden.

Kan ik de bestelling op een beurs, evenement of bouwplaats laten bezorgen?

Ja, onze bezorgdienst levert op iedere gewenste locatie. Laat je bestelling bezorgen waar jij wilt, geen locatie is ons te gek!

Er is niemand aanwezig op het verwachte bezorgmoment. Wat gebeurt er met het pakket?

Iedere bezorgdienst hanteert een andere methode:

PostNL: De chauffeur probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, gaat je pakket direct naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Er volgt dus geen tweede bezorgpoging.

DHL: De chauffeur probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, komen ze de volgende werkdag weer bij jou langs met je pakket. Mocht ook de tweede bezorgpoging niet lukken, wordt jouw pakket afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

ONB: Ook de chauffeur van ONB probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, komen ze de volgende werkdag weer bij jou langs met je pakket. In de meeste gevallen nemen ze contact met je op om samen met jou een oplossing te vinden.

Kan ik mijn bestelling op meerdere adressen laten bezorgen?

Zeker weten! Dat regelen wij graag voor je. Kies tijdens het afronden van je bestelling voor de optie ‘meerdere bezorgadressen’. Verzamel de adreslijsten in een Spreadsheet-bestand. Tip: download dit Excel-sjabloon. Stuur het bestand en je DePrinter-nummer naar [email protected].

Hoe volg ik mijn bestelling?

Dat is een fluitje van een cent! Op het moment dat je bestelling is verzonden, ontvang je de verzendbevestiging in een e-mail. Daarmee volg jij eenvoudig de zending. Heb je toch nog vragen over de levering neem dus zo snel mogelijk contact met ons op zodat we het nodige voor je kunnen doen. 

Wat is jullie retourbeleid voor op maat gemaakte producten?

Bij DePrinter produceren we op maat gemaakte producten die specifiek zijn afgestemd op de wensen en behoeften van onze klanten. Vanwege dit maatwerk is het standaard retourrecht niet van toepassing op onze producten. Dit betekent dat het normaal gesproken niet mogelijk is om bestellingen te retourneren.

Echter, mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan en je product beschadigd aankomen, dan streven we ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. In dergelijke gevallen zullen we een herstelbestelling voor je opstellen en opsturen om ervoor te zorgen dat je ontvangt wat je oorspronkelijk had besteld.

We streven er altijd naar om onze klanten tevreden te stellen, dus als je problemen ondervindt met een bestelling, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Zij staan klaar om je te helpen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

We hebben een beperkt tijdsbestek om je bestelling nog te annuleren. Annuleren kan totdat deze in productie is genomen. Door ons sterk geautomatiseerd productieproces kan het zo zijn dat je bestelling samen met andere orders snel naar onze productielijn wordt gestuurd. Neem dus zo snel mogelijk contact met ons op zodat we het nodige voor je kunnen doen. 

Hoe is de levertermijn van mijn bestelling samengesteld?

We begrijpen dat het misschien verwarrend is om uw bestelling als ‘on hold’ te zien. Maakt u zich geen zorgen, dit is slechts een tussenstap in ons bestelproces om ervoor te zorgen dat we u het best mogelijke product kunnen leveren. Wanneer u een bestelling plaatst voor een product dat enige vorm van personalisatie vereist, is hiervoor een geschikt ontwerp nodig. Dit ontwerp leveren wij voor u aan of u voegt het zelf toe aan de bestelling. Zolang dit niet gebeurt blijft uw order hierop wachten. De levertermijn begint pas te lopen vanaf het moment dat de order helemaal volledig en klaar voor verzending is.